Wednesday 19 December 2007

Lussekattkveld


Førre torsdag var det St. Lucia-dagen, og som gode nordmen
n feira me sjølvklårt som feirast skal (rektignok ein dag for seint). Me inviterte over nokre venar på lussekattar, brettspel, jolequiz og jolemusikk. Eg nytta nesten 200 kr på Sainsbury's på alle ingrediensene, sidan eg var redd for å ikkje ha nok lussekattar å by på. For å vera på den sikre sida dobla eg oppskrifta, og reagerte ikkje på at det no skulle vera 2 kilo mel i deigen... Etter to brett med lussekattar var eg lei, men hadde framleis ein enorm haug med deig att. Løysinga vart å baka ein gigantisk lussekatt, som tenestegjorde s
om premiere i den o'store jolequizen til Matias. Dei heldige vinnarane var Toby og Sophie, medan Hans og Emilie diverre tapte, og måtte nøya seg med ein liten, vanleg lussekatt. 

1 comment:

Kristine said...

Jeg bøyer meg i støvet. tidenes lussekatt!