Sunday 13 January 2008

Attende i London

No har me vore i London ei veke, etter ein utmerka, velfortent ferie heime i deilege Noreg. Eg er midt i prosessen med essay-innleveringar og har det sjukt travelt om dagen, so oppdateringa her har vore dårleg, men på onsdag eller torsdag leverer eg vonleg mitt siste essay, og kan verta meir aktiv i blogg-livet mitt. I tillegg har eg skaffa meg eit nytt fantastisk digitalt speilreflekskamera, som eg planleggjer å taka masse spanande bilete med, eg satsar på at det finst nok av gode motiv her i storbyen. Førebels har me take over 200 bilete av kattane, litt keisamt i lengden kanskje... 

Utanom essays har tida gått med til å sjå på kanskje den mest morosame serien nokon sinne - Flight of the Conchords, som eg fekk av Øyvind til jol. Til alle som ikkje har sett det enno - sjekk det på youtube, eg har lagt ein link til det mest fantastiske augneblinket i heile serien til høgre på sida her. Elles har Matias og eg bestilt tur til Svalbard i september, me skal vera der i tolv dagar og vonleg sjå både isbjørn og kvalross. Reisa kosta berre 3500 kr for båe to tur - retur, heilt utruleg! Der skal eg i alle høve få take mange artige bilete. 

Eg må gjeva meg for denne gong - må halda fram med lesinga, men eg lovar å posta nye innlegg snart - saman med fleire utrulege motiv frå Låndån. 

No comments: